Cosmeticele cu miere Apidava
0Cecilia Caragea: Putem sa apelam la Apidava si pentru alte produse mai complexe, de exemplu, cosmetice cu miere, pentru ca imi imaginez ca este o directie in care va doriti sa mergeti cat mai puternic… Pentru ca toate aceste produse combinate, cum ar fi cosmeticele cu miere, cred ca aduc si pun, de fapt, in valoare si capacitatea romanilor de a inventa produse sanatoase si de a profita, pana la urma, la maximum de aceste ingrediente naturale pe care noi le avem si alte tari nu le au.
Alina Mates, director marketing Apidava: Este adevarat! Reteta produselor cosmetice cu miere am facut-o impreuna cu doamna inginer chimist de la Cluj, doamna Dusa, careia, ani de zile, in timpul facultatii mele, eu fiind studenta la Cluj, ii duceam, eu personal cu masina, propolis. Eram furnizorul de propolis pentru gama dansei de cosmetice. Ne-am reintalnit intr-un alt cadru, peste 15 ani, si ne-am dat seama ca putem avea o colaborare frumoasa strict pe cosmetice cu ingrediente apicole. Toate retetele sunt retete proprii, puse la punct impreuna cu ea, astfel incat sa inglobam ingredientele apicole intr-o concentratie cat mai mare, astfel incat acea crema sa devina un tratament. Avem cinci creme de fata, pe baza de laptisor de matca, miere, ceara de albine, propolis…
Cecilia Caragea: Daca vreti sa le enumerati… De care sunt?
Alina Mates, director marketing Apidava: Cel mai bine vanduta este crema contur de ochi. Asta mi-au transmis multe doamne. Mi-au transmis anume ca, in comparatie cu alte creme foarte scumpe, au constatat cu placere ca aceasta crema de la Apidava intra repede in piele, relaxeaza pielea si, mai mult decat atat, nu pisca. Si ele mi-au confirmat ca, la un tratament intens de o luna de zile, cu adevarat vad o imbunatatire a ridurilor din jurul ochilor. Si suntem convinsi ca acest lucru se datoreaza laptisorului de matca, dar si combinatiei de ceara cu miere, ceara fiind o ceara naturala, de care organismul, pielea are nevoie pentru a-si pastra elasticitatea.
Cecilia Caragea: Si pe langa crema pentru pielea sensibila din jurul ochilor?
Alina Mates, director marketing Apidava: Mai avem o crema hidratanta de fata, este singura crema de fata care contine propolis. Celelalte creme, cea regeneranta de noapte, antirid de zi, sunt strict cu laptisor de matca. Si noi am venit, in plus, si cu extract din flori de salcam, care este calmant si antiseptic. Insa crema cea mai nou lansata este crema pentru ten sesnibil, care are si ulei de morcov, pe langa miere si ceara de albine, si unt de shea si ulei de argan. Este o crema mult mai bogata in uleiuri si noi o recomandam tenurilor uscate si sensibile.
Cecilia Caragea: Si aveti, parca, si un balsam de buze, si creme de corp…
Alina Mates, director marketing Apidava: Da, balsamul de buze se poate folosi chiar si de catre copii. Este aproape 99% ceara si uleiuri vegetale. Crema de corp este cu propolis intr-o concentratie mult mai mare decat cea de fata si poate fi utilizata de doamne pe tot timpul anului, insa cele mai bune efecte sunt in timpul iernii si primavara, atunci cand organismul este putin deshidratat din lipsa de legume, de fructe si de consum de apa.
Cecilia Caragea: Si toate aceste creme unde le vindeti?
Alina Mates, director marketing Apidava: Prin cateva retele de farmacii naturiste, cum sunt, de pilda, farmaciile Tei din Bucuresti, prin reteaua de magazine Cora, dar si in foarte multe plafaruri. Am constatat cu mare placere ca, datorita consumatoarelor care au mers in magazine si au cerut cosmeticele Apidava, magazinele si-au achizitionat ulterior produse de la noi, chiar daca nu le aveau pe raft.
Cecilia Caragea: Si va ganditi sa si exportati aceste cosmetice?
Alina Mates, director marketing Apidava: Ne dorim, in primul rand, sa facem fata comenzilor din tara si mi-ar placea sa exportam, in primul rand, unor parteneri, firme din afara conduse de romani. Ce sa zicem, ne plac afacerile romanesti si asta a fost primul pas, de a promova Romania prin colaborari cu romani care au afaceri din afara! In felul acesta, o parte din promovare este deja facuta. Este mult mai usor sa vorbesti pe limba ta si sa prezinti un produs pe limba ta… Dar granitele de mult nu mai sunt inchise si, de multe ori, colaborarile externe cu romani au dus si la colaborari cu tari la care nici nu ne asteptam.
Cecilia Caragea: De exemplu?
Alina Mates, director marketing Apidava: Ceea ce putem spune azi este ca exportam pe trei continente. Exportam in Japonia, exportam in SUA, exportam in Europa… si ne bucura acest lucru!