• Prima pagina
  • Emisiuni
  • Comanda prezentare video
  • Despre noi
  • Aboneza-te la newsletter!
  • Contact
  • 0722 77 40 46

ACC Media ChannelACC Media Channel

  • Arena Sanatatii
  • Dialoguri pentru sanatate
  • Academia de Ayurveda
  • Din cetatea albinelor APIDAVA
  • Strategia mea de sanatate
  • Arena Invingatorilor
  • Diferente si Esente
  • Profesionistii Zambetului
  • Dialoguri pentru sanatate la Medika TV
  • Schimba-ti viata! Informeaza-te!
  • Invitatie in Arena
  • In Arena

In Arena – Ce inseamna o afacere de familie in domeniul apicol

0
  • de ACC Media Channel
  • in In Arena
  • — 13 Dec, 2019

Alina Mates-Ochis, director de marketing Apidava: In general, in aceste business-uri de nisa, cum sunt si apicultura si procesarea mierii, sunt companii de familie in toata lumea. Foarte rar, aceste companii sunt achizitionate de firme mari, de consortii internationale. Motivul este ca aceasta piata este o piata relativ mica pe industria alimentara, cu rulaje care, desi poate par niste cifre foarte mari, ele sunt rulaje de nisa. Produsul in sine este un produs cautat doar de cei care doresc sa consume produse apicole, nu doar alimente in general. Business-urile din domeniul apiculturii, si cele din Romania, dar mai ales cele internationale, toate sunt business-uri de familie, iar acest lucru il putem vedea si in tari a Franta, Polonia, Italia, unde sunt doua-trei generatii care au dus firmele la nivelul de astazi.
In Romania, eu sunt la a doua generatie si sper sa o conducem impreuna cat mai mult timp. Insa nu este o cifra de afaceri foarte atractiva pentru multinationale si este un produs nisat, cautat doar de consumatorii care doresc sa caute un supliment alimentar, nu doar un aliment. Eu pot sa spun ca astazi implinesc aproximativ 20 de ani in companie, pe cartea de munca, dar am crescut odata cu compania si am vazut de la prima eticheta Roua Florilor pana la TIR-ul de miere, primul TIR pentru export, care a venit la noi, intr-un sat de langa Blaj (pentru ca atunci nu aveam compania in Blaj). Am vazut cum a crescut compania si care au fost provocarile – nu au fost putine… Faptul ca am avut alaturi familia si si o echipa cu care lucram de multi ani ne-a ajutat foarte mult, dar trebuie sa spunem ca este o afacere care nu se poate dezvolta decat prin implicare suta la suta din partea noastra, ca familie.

Share

Tags: afaceri de familieafaceri romanestiAlina Mates-Ochisantreprenoriantreprenori romaniApidavabranduri romanesticompanii romanestifirme romanestiproduse romanesti

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Previous story In Arena – Piata mierii din Romania
  • Next story Promo Reluare Schimba-ti viata! Informeaza-te! – Ce presupune noul concept Digital Smile Design
  • IN ARENA vei afla noutatile care te privesc! Evenimentele care te-ar putea interesa, actiunile la care merita sa participi, lucrurile pe care merita sa le iei in considerare!
  • Aboneaza-te la newsletter

  • Cautare

  • Cele mai noi

    • Promo Reluare Schimba-ti Viata! Informeaza-te! – Solutii de stabilizare a protezelor dentare
    • Arena Sanatatii – Cafeaua. Beneficii pentru sanatate. Cand sa bei cafea si cu ce miere sa-ti indulcesti cafeaua?
    • Schimba-ti viata! Informeaza-te! – Cum a schimbat pandemia de Covid-19 protocoalele de lucru in stomatologie (Reluare)
    • Schimba-ti viata! Informeaza-te! – Dinti ficsi intr-o zi (Reluare)
    • Promo Reluare Schimba-ti Viata! Informeaza-te! – Cum a schimbat pandemia de Covid-19 protocoalele de lucru in stomatologie
  • ACC Media Channel
  • Cecilia Caragea
https://ro.jooble.org/locuri-de-munca-medic+generalist

Confidentialitatea datelor
© COPYRIGHT ARENA COMMUNICATIONS

Acest site foloseste cookies. Prin utilizarea acestui site acceptați utilizarea cookie-urilor. Informatii aici.